üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. szeptember 23., csütörtök

tegnap és ma

Tegnap felpakoltam néhány képet, amiket aznap csináltam. ám nem csak ebből állt a napom. reggel 9re mentem suliba, és végre nem késteeeem. ez hihetetlen, de igaz. mivel tagnap autómentes nap volt, a tanárunk kivitt minket  a széchenyi térre, ahol mindenféle programok voltak. én kipróbáltam egy furi bicajt, de nagyon jóó volt! :) igaz ruhába voltam és magassarkúban, de muszáj volt kipróbálni.
Aztán katyaval és ricsivel elmentünk a photo hallba, aztán a tisza parton volt egy baleset szimuláció, de eléggé bedepiztünk tőle ezért inkább elmentünk a Casablanca kávézóba. (katya már 1000 éve erről a helyről áradozik, és tényleg nagyon jó volt.) nagyon ót beszélgettünk én egy banderas kávét ittam.
Aztán taliztunk adrival is. kicsit sétafikáltunk, meg fotóztunk. később még katya elkísért a piacra ott is kattintgattam néhányat.
Aztán angol óra és edzés... edzésen eléggé kiakadtam, mert büntető futásról szólt az egész.

Ma itthon néztem kb 5 részt az így jártam anyátokkal-ból. (IMÁDOM) Aztán halasra mentünk edzőmeccsre...kikaptunk sajnos, nekem sajnos nem ment olyan jól a játék, de azért egész jól helyt álltunk. (mivel a kiskunhalas magasabb osztályban játszik, mint mi)

na jó éjt

... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése