üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. szeptember 21., kedd

katya látogatós

Audrey-val megbeszéltük, hogy talizunk sui előtt. tehát miután mindent össze-vissza domestosoztam a lakásban és felraktam egy mosást elindultam audreyhoz. kb. fél 3ra értem oda. szeretett volna egy képet magáról, ami hasonlít egy olyan képre, amit a neten talált (wildfox). kimentünk az erkélyre és kattingattam párat és sztem kva jó képek születtek róla, ami ráadásul hasonlít is a netes képhez.

 szerintem nem haragszik meg, ha felrakok egyet:

wildfox - audrey



Aztán nem mentünk be suliba, de összefutottunk ricsivel és kiderült, hogy el is maradtak az órák.
Helyette inkább meglátogattuk a betegeskedő katyat, aki azt mondta már jobban van és holnap jön suliba. Vittünk neki egy túrórudit :). És a csajok megmutatták nekem a gossip girl-t. amit láttam belőle nagyon tetszett, tehát most két sorozatom van, amin bambulok uncsis napjaimon :) (így jártam anyátokkal, gossip girl)
Edzésen eléggé elfáradtam, most meg sztem túl sokat ettem vacsira kicsit rosszul vagyok, na megyek aludni.

... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése