üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. szeptember 18., szombat

dzseki (L)

Tegnap sajnos nem tudtam elmenni arra az énekversenyre, mert elfelejtettem, hogy tesómmal apával találkozunk. Kb. egy órát voltunk együtt, beszélgettünk stb.
Aztán nóra (nővérem) feljött hozzánk ettünk egy pizzát, meg borozni is boroztunk volna, ha nem lett volna kva szar a bor... :P Feljött hozzánk még V egyik haverja is.

Ma kicsivel 10 előtt keltünk V csinált nekem reggelit (omlett, paradicsom, limonádé). Aztán anya hívott, hogy a közelünkben vagy egy mustang bolt és leárazás van nézzünk már le vele... hát én nem találtam semmit, anya jól bevásárolt (gatya, ing, pulcsi), de még akart egy bőrkabit, de mondtam, hogy az nagyon béna szabású, inkább ne vegye meg, aztán én céloztam, hogy a szemben lévő "NO NAME boltba" nem rég láttam egy fekete bőrdzsekit és léccilécci vegye már meg. :) aztán végül megkaptam, de olyan rég óta szerettem volna egyet, meg amúgy is mindig turiba vásárolok szóval "kiérdemeltem" :P. Aztán még elmentünk a piacra is, mert hugomnak kabátot kerestünk, de nem találtunk olyat, amilyet keresett. A piac után következett a plaza, mert anya ott is meg akarta nézni magának a bőrkabit, végül talált is egyet. Szóval jól eltelt az idő a vásárlással, pedig nem így volt tervezve... nem mintha baj lenne. :)

Fél 5re elmentünk zsuzsi meccsére, de nagyon nagyon szenvedés volt, nyertek 10zel, de áhh uncsi volt.

És most itthon vagyunk V-vel pihizünk és megnézzük elvileg a Viharsziget c. filmet.

... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése