üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. szeptember 16., csütörtök

napos nap

Ma nagyon szép napos időre ébredtem kb. fél 10 tájékán. :) Az esős borús napok után ez most nagyon jó volt. Megnéztem a neten 3 részt az "Így jártam anyátokkal" -ból. Annyit tudok rajtuk röhögni. Aztán rendet "rámoltam", mert igaz, hogy tegnap tartottam a nagyobb takarítást, de azért ma is volt mit csinálnom.

Nagyjából fél egykor kezdtem el öltözni, egykor pedig már órám volt. Természetesen elkéstem, de a tanár még nem volt ott, szóval fel se tűnt. Hosszú nap volt, fél 6ig voltunk az iskolapadhoz láncolva. Most itthon pihizek egy kicsit, aztán indulok edzésre. (igen az éjszakai edzésre, este 10ig)  









Holnap lehet, hogy katya-val és audrey-val elmegyünk egy énekversenyre a JUGYU klubba... nem, nem mi versenyzünk, csak megnézzük, és ha esetleg lesz kedvünk, akkor írunk róla egy tudósítást.






... dora straw


2 megjegyzés:

  1. imadom ezt a szetteeet;) szüürkefehér lávláv :) olyan rég láttalak hianyzol szépség

    VálaszTörlés
  2. köszönöm a gulyás levest nagyon fini volt!! jó h tudtunk talizni pussszantalak!!!

    VálaszTörlés