üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. szeptember 5., vasárnap

7vége.szilvásvárad.lagzi.

A z előző bejegyzésemhez csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy természetesen nem találtam ruhát, ezért előkotortam valami nyári rucit, amihez fekete harisnyát vettem fel és egy fekete zakót, egészen elegánsá tette a témát... de majd holnap teszek fel képet magamról.

A hétvégéről annyit, hogy sajnos nem nagyon tudtunk túrázni meg nézelődni mert alvással lagzizással és mégtöbb alvással telt a 7vége. Egyszer tovább kellene maradni, mert szilvásváradon, V szüleinél :) mindig feltőltődök.

Érdekes volt számomra a "lakodáré", mivel 9 éves korom óta most voltam először és szerintem akkor is csak a vacsiig maradhattam nem a táncos részig. Szóval jó volt egy igazi falusi sátras lagzin részt venni. Az ételek finomak voltak (főleg a töltött káposzta). Sajnos a zene nekem nem volt alég pörgős és persze táncoltunk egy keveset, de hiába iszogattunk nem hozta meg a kívánt hangulatot a muzsika. Azt tudni kell, h V gyerekkori legjobb barátjának volt a "nagynapja" és a vacsora előtt a vőfély megkérte a vőlegényt, hogy a 3 legjobb barátját, akiben vakon megbízik hívja ki. És leesett az állam, amikor se V-t, se rajmundot (ő volt még a 3as gyerekkori legjobbbarátokbandában) nem mondta... szóval kicsit érdekes szitu volt, de mind1.

Ezen a lagzin - ahogy szerintem minden nő, ha ilyen helyen van - teljesen begondoloztam, hogy az enyém milyen lesz majd és kit fogok meghívni és ha nekem mondják, hogy hívjam ki a 3 legjobb barátom, akkor kiket mondok... és még egy csomó kérdés felmerült bennem... amire majd később kaptok ti is és én is választ... :)

néhány photo :)


A helyszín:





Egészen jó helyen vártam a csokrot, csak a menyasszonynak erősebben kellett volna dobni.
(ott vagyok fekete-kékben készenlétben:))




V és a menyecsketánc :)



... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése