üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. szeptember 8., szerda

"buli"

H úúú a tegnapi nap... reggel elmentem turizni, audrey és dóri is csatlakozott hozzám, dóri mondta, hogy zsuzsi új telót kapott (mert kb. 2 hete nem lehet elérni, mert elromlott a telója), aztán kicsit kiakadtam, mert rádöbbentem, hogy zsuzsiról alig hallottam mostanában, aztán írtam is neki egy sms-t, hogy szólhatna, hogy mi van vele, mert semmit nem tudok róla...
A ztán bementem suliba 13:00-ra, vártunk a tanárra másfél órát (még az volt a szerencse, hogy a gépteremben voltunk és elütöttük az időt a netezéssel). Mivel lyukas óránk volt katya-val és ricsivel beültünk a burger king-be sajtburgerezni. :) Audrey is csalakozott hozzánk, de amikor vissza mentünk a következő órára kiderült, hogy elmarad az az óra is... tehát sok értelme nem volt az egésznek. Eközben

E zek után elmentem anyáékhoz, úgyis nővéremmel 7re mentünk edzésre gondoltam addig pihizek egy kicsit. Zsuzsi rámírt facebookon, hogy csak most olvasta az sms-t (este 6 volt...). Végülis megbeszéltük a dolgokat, és úgy döntöttünk, hogy este elmegyünk a JATE-ba BTK-s buliba. Aztán elköszöntem és mentem edzésre. Hát az edzés nagyon nem volt jó fél pályán kb. 30-an voltunk...rengetegen...

V eljött értem edzés után és mondtam neki, hogy este megyünk partyba. Hazaértünk, élkészültünk, zsuzsi átjött, boroztunk egy keveset és fél egykor elindultunk jatéba. V-vel nagyon közel lakunk szerencsére ezért szerencsére hamar odaértünk. Viszont amikor megpillantottuk a tömeget kicsit leszakadt az állunk. Óriási sor volt... nagyjából 40 ember dekkolt kinnt. Mi fogtuk magunkat és tovább mentünk, úgy gondoltuk, hogy visszamegyünk kicsit később hátha kevesebben lesznek. Aham... rosszul gondoltuk... ki voltak zárva az emberek. Akkor még tettünk egy sétát egy másik szórakozóhelyig, de az nem is volt nyitva és ekkor úgy döntöttünk, hogy egy mekis csibeburi után hazatérünk.
Zsuzsival az HBO-n még megnéztük Szex és New York első részének a végét és kb. fél 4kor lefeküdtünk.

N ekem 8kor kellett volna ma kelnem ahhoz, hogy beérjek suliba, de hiába nem buliztam képtelen voltam bemenni. Csak a második órára mentem be, ami fotózás volt, a tanár a tavalyi vizsgázók képeit mutatta meg nekünk... hát egy kettő elég kiábrándító volt.. :S
Szerencsére hamar végeztünk a suliba kb 1órakor aztán katya-val felmentünk audrey-hoz teáztunk meg meséltük neki, hogy milyen volt a suli.

Na most megyek edzésre, remélem jobb lesz mint tegnap...

ADRI boldog névnapot!!!!


... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése