üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. szeptember 14., kedd

fotózás

húú nagyon szeretek fényképezni!! elmondhatatlan...!! és amikor megtudtam, hogy a fotótanár bekeményít, hogy tuti sikerünk legyen a vizsgán nagyon megörültem. minden hónapban le kell adni egy 20 képből álló riportfotó-sorozatot. még agyalok, hogy mi legyen a szeptemberi témám, lehet, hogy egy kézilabda meccs, vagy lemegyek az új piacra, amit most adtak át és minden körülötte forog...majd még kitalálom.
a mai fotó órán portrét kellett csinálni a szabadban, sajnos elfelejtettem elvinni a gépem, ezért audrey-éval csináltam, ami nagyon jó gép, de sztem mindenki jobban szeret a saját gépével dolgozni. majd elkérem tőle a képeket. :)

 mivel jó idő volt ma szerencsére, ezért ujjatlanba mentem, viszont nem valami fantáziadús öltözet, de nem volt erőm azon agyalni, hogy mit kellene felvennem. :)


most pedig indulok edzésre, aztán dórival és zsuzsival megyek Retroba, már rég buliztunk együtt, remélem jó lesz. :)
most megittam egy KV-t, de lehet, hogy edzés után is lecsúszik egy, mivel elég punnyadt vagyok.

... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése