üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. november 13., vasárnap

sapiii + saturday outfit

Tegnap Árkádoztunk kicsit a fiúkkal, vásároltunk nekik minden jót, pulcsit kabit, nadrágot, szóval V és Áki fel lettek ruházva. :) Én is kaptam azért egy nagyon széép pulcsit és egy sapkát. A pulcsi nagyon megérte, mert a Kenveloban volt ez a kedvezmény, hogy 20 ezer helyett 10 ezret kell fizetni és mi ezt ki is használtuk. :) A sapi F&F-es, már pár napja kinéztem a tescoba, de egyedül nem mertem megvenni, ezért elmentem V-vel és neki is nagyon tetszett. :) Majd síelni is ebben megyek. Úgy eltelt az idő vásárolgatás közben, hogy mire kijöttünk sötét volt én meg elszomorodtam, hogy pedig még nem is fotózkodtunk. De azért lett néhány kép, amikor levittük Tutut sétálni. Jajj erről jut eszembe Turmixnak lett egy édes kis sálja (a játékmacijáról vettük le és átruháztuk neki :)) nagyon édes. karácsonyos. :)

Tegnap megszerkesztettem Zsuzsa képeit is (akit pár napja fotóztam) - hála Ákos gépének. Most olvasnom kellene egy uncsi könyvet, de nagyon nem tudom rávenni magam.

El is felejtettem, hogy pénteken volt egy kis ínyenc vacsi nálunk, osztrigáztunk. Nagyon szeretem a tengeri dolgokat, azonban az osztriga 10-es skálán csak egy 6-osra tenném...furcsa volt rágás nélkül lenyelni... :S :D :D




Ákossal és a grill csirkénkkel :D

Turmixot kicsit zavarta az elején, de már teljesen hozzászokott :D


... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése