üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. november 1., kedd

moving in

igen igen, megvan az okom, arra, hogy nagyon elvesztem az éterben... :)

Ugyanis ki- és beköltözési folyamatok vették kezdetét, teljes káosz a helyzet.. :D De nagyon élvezem. :) Azt hittem teher lesz a dobozolás, pakolás, rámolás, de nagyon jóó, és a hely is ahova jöttünk wááá, már imádom!!! V-vel 2 nap alatt kibútoroztunk és bedobozoltunk mindenünket a zokniktól kezdve az ablaktisztítókon át a legkedvesebb cipőkig!! :D Ami egy kicsit aggasztó, az az, hogy nem tudom hol lesz a ruháimnak helye, vannak polcok és szekrények bőven /najó azért nem bőven.. :D/, de egyik sem az a kimondott ruhásszekrényes dolog... :S Majd jövök fotókkal is, de most még teljes a káosz, ma még a kabátjaimat sem találtam meg ezért pulcsiba rohangáltam az utcán, azért egy kicsit hideg volt így.. :D :D 

Addig is pár kép a múlt hétről, amikor Adrussal találkoztam. :)


 




Szurkoljatok, hogy túl legyünk a kidobozoláson és elkezdhessek tanulni a jövőhéten kezdődő zh-kra és elővizsgámraaaaaa!!!! :)
pusszi, jó éjt
... dora straw

10 megjegyzés:

  1. A nagy tescohoz közel :) szóval Ti sem vagytok olyan messze! :)

    VálaszTörlés
  2. Jól nézel ki!
    Imádok költözni (na, de nem túl gyakran :P)

    VálaszTörlés
  3. jaj de édes vagy, köszönöm :) én is imádok csak elég körülményes :D :D

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a pulcsi.Elárulod hol vetted? :)

    VálaszTörlés
  5. ohh :( nem tudom, ajándékba kaptam ilyen kiselejtezett rucikból :D és fogalmam sincs... az van beleírva, hogy "jcl" vagy "jce" de nem ismerek ilyen márkát.. :S

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ez az összeállítás, a pulcsi és a nyaklánc együtt pedig különösen! :) Ohh és a cipőd még mindig. ♥♥

    VálaszTörlés
  7. Köszi Dominika, nagyon aranyos vagy :) a cipő az nekem is nagy szerelmem!!! ma is abba lesz a bevásárlás. :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép a cipő! Hány centis a sarka? :)
    Emigy lehet egy kicsit személyesebb kérdésem? Milyen magas vagy?

    VálaszTörlés
  9. köszönöm Vivii :) hát még nem tudtam lemérni pontosan, kb 15 cm. :) én pedig 176-77 cm vagyok. régebben nem szerettem túl magas lenni és nem vettem fel magassarkúkat, de most már nem érdekel ha óriás vagyok. :D :D

    VálaszTörlés