üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. november 15., kedd

pocahontas fogdokinál...

:D igen ma és tegnap be volt fonva a hajam és elég sok embertől megkaptam a Pocahontas jelzőt. :D /amit én kifejezetten bóknak veszek/ :D - amúgy a disney verzióban Pocahontasnak ki volt engedve a haja úgy rémlik, tehát alaptalan az összehasonlítás. :D :P

Ma végre rávettem magam, hogy elmenjek fogorvoshoz - mert már egy hete őrülten fájt a fogam (ezáltal a fejem is) és semmilyen gyógyszer nem akart hatni... közölte az orvos - aki nem mellesleg haláli jófej és a kérésemre telenyom fájdalomcsillapítóval - hogy ha 1-2 hónappal korábban jövök nem kellene gyökér kezelni... mondom jajjj neeem hiszem el. :'( Tehát most van egy ideiglenes gyógytömésem, ami annyira de annyira keserű ízű, hogy rosszul vagyok tőle... kérdeztem, hogy mitől ilyen gyengék a fogaim, genetika? erre ő: hát ha genetikailag sok édességet eszik, akkor igen... :D :D mondom basszus erre ráérzett, mert egy ültő helyemben simán elfogy az óriás tábla milka... :S :D de azt gondolná az ember, hogy ezért kell fogat mosni...nem értem én ezt!!! :(

Húú nagyon szurkoljatok holnap, kikapom életem első zh-ját!!!!! :S :D







fogfájásmentes estét, pussszi :)
... dora straw

5 megjegyzés:

  1. Együttérzek! Kitartást, utána jobb lesz!

    VálaszTörlés
  2. én is ezt tudom mondani..a gyökérkezelés nem jó móka, én is átestem rajta, de utána jobb lesz hidd el:)csokpuszi, tutunak meg egy nagy pacsi:)

    VálaszTörlés
  3. köszi lányok^az együttérzést!!!!! ^^ enni még nem nagyon tudok..jó kis fogyókúra.. XD :D

    VálaszTörlés
  4. aaaaa dóóriii, így estére palacsintás kép...főleg a diétám közepén nem esett túl jól:(:D:D:D:D:D
    És kitartást persze :)

    VálaszTörlés
  5. hehe gyerünk Mesi néha egy kis kivételt lehet tenni. :P :D

    VálaszTörlés