üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. november 3., csütörtök

retro sarok

jupííí, létrehoztuk a nappalinkban a "retro sarkot" :) megmutatom Nektek, milyen lett a kis olvasókuckó. :) Tegnap semmi mást nem csináltam csak itthon rendezgettem a dolgokat, végre a legutolsó zsából is eltűntek a motyók... :) Forrócsokiztam, V-nek vacsit készítettem és Turmixkával is játszottam. Ma már muszáj tanulnom, hiszen a jövő héten lesz egy elővizsgám és egy zh-m. Még gyorsan elugrom a boltba veszek reggelinek, ebédnek és vacsinak valót. :)

jöjjön a retro!!!





nem tudom miért vágtam ilyen megszeppent fejet... :D


A másik kedvenc helyem a fésülködő asztal!!!! Nagyon régóta szerettem volna. :)





a jól kiérdemelt banános forrócsokiiiiii :)




Na de most már irány a boltba!! :)
pussszi
... dora straw

8 megjegyzés:

  1. dejóóóó!! minél hamarabb látni szeretném élőben is (már ha meghívsz:P) puszi turmónak is, meg neked is :)) aaaaaa fésülködő asztalod imádom:)

    VálaszTörlés
  2. :) Nekem is van olyan bögrém, csak narancssárga. Én minden reggel abból iszom az éltető tejeskávémat! :)

    VálaszTörlés
  3. fésülködős asztal és ékszeres doboz nagyon de nagyon jóóó :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó a retro sarkad! majd élőben is jó lenne látni, főleg h közel vagytok hozzám (már ha éppen szegeden tartózkodom) :)

    VálaszTörlés
  5. Adrus: látni is fogod hamarosan!! :) még jó h meghívlak diliii :D

    Rozali: mi vettünk két ugyanolyat, de annyira szeretem, tök jó belőle inni :D

    Rita: köszönöööm szépen :) az ékszerdobozt még anno én iveteleztem, olyan büszke voltam/vagyok rá :D

    Kata: igenigen, gyere amint tudsz!! :) amikor pestről haza jössz, rögtön ide gyere ne hozzátok. :D eddig imádom ezt a környéket (mondjuk este még nem sétálgattam)

    VálaszTörlés
  6. retro sarok!! nagyon jóó! fésülködő asztalka ugyancsak! :)

    VálaszTörlés
  7. köszi Brigii én úúgy odavagyok tőlük :D

    VálaszTörlés
  8. Dóri nagyon tetszik a retró sarkod!! :)

    VálaszTörlés