üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. november 8., kedd

első bukta :D

na ez is megtörtént.. az első vizsgám, ami nem sikerült. Na persze csak azért vagyok ilyen vidám, mert csak elővizsga volt, ráadásul szóbeli és alapból azért jelentkeztünk a lányokkal, hogy kipróbáljuk milyen egy ilyen szituáció... érdekes volt. :D Persze nem volt ciki, mert azért beszéltem a témáról, csak egy kicsit össze vissza ugrálva, 2-es lett volna, de a tanárnő az elővizsgán minimum a 3ast engedi. Mondjuk szerintem még azt sem fogadtam volna el, mert nagyon hajtanék az ösztöndíjra, de lehet, hogy halott ügy lesz... :S

Holnap reggel lesz egy zh-m, aztán megyek fotózni egy eseményt, majd 6-kor angol záróvizsga...ajj. Tehát ma edzeni sem megyek, hogy egy nap alatt mindent beleverjek a fejembe. Elég ijesztő. Csütörtökön megint lesz egy fotózás, és talán pénteken tudok egy kicsit pihenni.

Még  meg sem mutattam B&D fotózását, a szünetben készültek a képek. :)












ennyi lenne a szerelmesek képe :) remélem átjött a hangulat. :)
most irány a suli és szorítsatok nagyon holnap!!!!!pussszi
... dora straw

2 megjegyzés:

  1. a kezes a kedvencem:) mármint amikor összekulcsolják:) szépek:)

    VálaszTörlés
  2. köszi Adruus :) azon sokat agyaltam, de amikor eszembe jutott nagyon megörültem :D

    VálaszTörlés