üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. november 18., péntek

egy novemberi outfit :)

A tegnapi napom úgy elment, ahogy csak kellett...pedig még suli sem volt és időben felkeltem stb...de mégis. :( Végülis megérte Dórival lejártuk a lábunkat elég alaposan, ajándékot keresgéltünk és találtunk is, NAGYON JÓT!!! De nem mondom meg, hogy mit mert csak szombaton kapja meg az illető és végén még bekukucskál a blogomba..ugye ZSUZSII :D :D De utána még fényképpel is szolgálok, szerintem Nektek is nagyon tetszeni fog. :) Délelőtt megcsináltam a reklámfotót, még sajnos szlogenem nincs, tehát jöhetnek az ötletek, valami ütőset szeretnék! :D






A reklámfotót még nem teszem ki, mert nem kaptam még rá engedélyt és úgy nem szeretném. :) De attól még jöhetnek az ötletek, hogy egy cipőreklámnak milyen szlogent írnátok! :) Kösziii

... dora straw

7 megjegyzés:

  1. klassz blézer, kell nekem is :)))

    VálaszTörlés
  2. kíváncsivá tettél:D
    you follow your dreams with this!
    vagy valami ilyesmit... ebben nem vagyok otthon.... Oo

    VálaszTörlés
  3. nagyon csini vagy, ez az utolsó kép nagyon szép:))

    VálaszTörlés
  4. köszi Krisztinka :) a blézer turis, esetleg ott rábukkanhatsz :) nagyon szeretem :)

    eperpanna, óóó egész jóó, elgondolkodom ezen az irányon :) köszii ^^

    Adrus köszönöm :) váárom már nagyon a szombatot :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon csinos vagy, szuper összeállítás és az alakod irigylésre méltó! :) viszont nem fáztál? én már bő 1-2 hete jóval melegebben öltözködöm..

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ez az outfit! Csinos! :)

    VálaszTörlés
  7. harmony: nagyon szépen köszönöm a bókot ^^ tegnap nagyon szép idő volt, sütött a nap, egyátalán nem fáztam, sőt valamikor már annyira melegem volt (szerintem a magastalpúban járástól) hogy neki is kellett vetkőznöm. :D amúgy szerdán meg ma is kb síkabátban voltam, de annyira megörültem a napos időnek, hogy felkaptam egy csini szerkót. :)


    Dominika: köszi szépen :) örülök h tetszik :)

    VálaszTörlés