üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. november 11., csütörtök

szakadó eső


Tegnap annyira szakadt az eső, hogy azt nem lehetett elhinni... Én szerencsére csak itthonról néztem, ahogy leszakad az ég. Amikor útra keltem, addigra csillapodtak a kedélyek. Honfoglalóztam és fetrengtem kb. délig, ugyanis elmaradt az órám, ami 9-től lett volna. Egy óra körül találkoztam Dórival. Elmentünk császkálni és ajándékot venni... még nem árulom el, hogy kinek és mit, majd csak hétvégén derül ki. Egy kevéske időre audreyval is összetalálkoztunk és ettünk egy kis kínait... na jó nem olyan kis kínait, csak egy kis kínai kajcsit. Mivel nincs még mindig fényképezőm, ezért sajnos nem tudok fényképezgetni, pedig az esőben is milyen jó képek születhettek volna... sőt még az outfitem sem tudom megörökíteni. De ezért is van pl. a LOOKLET.


Most szaladok is, mert 1000 éve meg kellett volna írnom egy kis "fogalmazást" az otthonszülés mellett érvelve, és természetesen még sehogy sem állok.

... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése