üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. november 21., vasárnap

péntek, Kecskemét - szombat, Bácsbokod

Húú a pénteki napom nagyon jó volt. Ugye péntekenként nincs suli, ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek V-vel dolgozni Kecskemétre. Mivel kibírtam a napot, kaptam egy nadrágot és egy övet. :):) A nadrág az a leggings és a normális gatya ötvözete. Az öv pedig egy egyszerű barna. Próbáltam egy nagyon szép flitteres felsőt, vagy ruhát... nem tudtam eldönteni, hogy melyik a kettő közül :D , de nem nyerte el a 100%-os tetszésem, ezért az a boltban maradt.


ez a naci volt a nyerő



A szombatom pedig Bácsbokodon telt, ott volt meccsünk. Sajnos nem volt sok értelme, hogy elmentem, mert a 6. percben rögtön piros lapot kaptam... elvileg az új szabály szerint, ha a kapus ütközik az ellenfél első játékosával, akkor azonnali piros lapban részesül... és mivel elsőre kaptam még fegyelmi tárgyalásom is lesz... :S na mind1... szerencsére nyertünk, de nagyon szoros meccs volt, a pálya széléről ordibáltam a meccs végéig.

... dora straw



5 megjegyzés:

  1. fegyelmi tárgyaláás?? tisztára mint a harry potterben..remélem dementorok nem lesznek. jajj azééért gratulálok a csapatnak, megint elsőők vagytok juhu:)) a fölső pedig nekem tetszik, de végülis találsz te ennél jobbat is :)) xx

    VálaszTörlés
  2. a felso nekem sem az igazi, viszont a nadrag annal inkabb!
    na remeljuk az a bizonyos fegyelmi targyalas nem lesz olyan veszes, mint amilyennek hangzik;)

    VálaszTörlés
  3. hát elvielg nem lesz olyan vészes a fegyelmi, lehet, hogy nekem nem is kell megjelennem... remélem! :)
    köszi lányok, akkor megnyugodtam, hogy a felsőt ott hagytam! :)

    VálaszTörlés
  4. Hi! Thank you for your comment: I love your outfit, beautiful the sparkling top! I posted my wishlist on my blog and I'd like you send me your. I'll publish it on my blog tomorrow... I hope it. serenaminetto@lice.it

    VálaszTörlés
  5. OK Serena,at night i will post my wishlist! :) it's a very good idea!! :):) thanx :)

    VálaszTörlés