üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. november 6., szombat

saturday

Jó korán keltünk...wááá :S! Ugyanis V és a nagypapája "elráncigált" horgászni. Mostmár tudom, hogy miért nem vagyok oda ezért a "sportért". Első ok: korán kelés. Második ok: nem fogtak SEMMIT!!!!!! :D én nem szeretem így eltölteni az időt... Na mindegy... én voltam a fotós V telefonjával (mivel mostanában ránk jár a rúd műszakilag, természetesen bekrepált a teló, és amiket a végén csináltunk képeket nem mentette el... :( pedig olyan jók voltak).
De azért lett néhány:







Este pedig színházba mentünk. A képzelt fösvény beteget néztük. Élvezetes volt, jókat nevettünk a darabon. Holnap pedig audreyval és katyával balett. (Szentivánéji álom)
Na de néhány kép A képzelt fösvény beteg c. előadásról.






Tehát nagyon eseménydús napom volt. :)
... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése