üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. november 25., csütörtök

suli.plaza.sever.napfény.otthon.edzés

ez volt ma az én kis túrám! :) Elmentem suliba, de Zsuzsi hívott, hogy menjünk el valahova, mert csizmát szeretne télre, Dóri pedig kabátot. természetesen belementem a dologba, ezért csak egy órára mentem be ma. Végig jártuk a plazát a sever center, a napfényparkot és... semmi, mint ahogy általában. na jó egy érdekes dolgot találtunk, egy 54 és egyharmados cipőt :D ja és vettem a tescoba 1190 ftért egy hajsütővasat, ki is próbáltam és nagyon jóóóóóóóóóóóóóó :D




nagyon vicces volt, kicsit furcsán néztek ránk az emberek, de legalább mi ennyitől is boldogok vagyunk :D

és a mai outfit:





... dora straw

2 megjegyzés:

  1. hehe nagyon durva az a cipo, vicces lehetett...el tudom kepzelni az en 36 labamon :))nem szoritana az tuti!

    VálaszTörlés
  2. hát igen :D mondjuk nekem elég nagy a lábam (41es :S) :D és örültem, hogy találtam egy cipőt, ami jóval nagyobb rám :D kérdeztük egymást, h esetleg vastag zoknival nem jó? :D

    VálaszTörlés