üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. június 15., szerda

straw's wrap ;)

huhúúú, sikerült!!! :)
úgy gondoltam, ha már itthon be vagyok zárva, akkor kicsit konyhatündérkedem. :D Még a hétvégén vettem a Corába 8-as kiszerelésbe tortilla alapot. (a 8 db volt kb 300 Ft)
Ma 3-at csináltam meg, szóval szerintem nagyon megéri. Eléggé éhes voltam, tehát nem tömtem meg annyi mindennel, amivel szerettem volna, de majd legközelebb.

1. lépés: a húsit ízlés szerint befűszerezni és megsütni :D

2. lépés: mindent szépen felvágni 

3. lépés: Ha nem csak sima majonézt vagy ketchupot szeretnék bele rakni, akkor készítsünk saját öntetet!
ez egy kapros öntet: natúr joghurt, só, bors, kapor

4. lépés: sosem árt egy csípős szósz 
alapanyag: ketchup, erős pista, víz (aztán jól keverjük össze)

5. lépés: Nincs más dolgunk mint megtölteni a tortilla lapot, aztán összetekerni.
én wrapba tekertem, hogy az alját jobban lefixáljam, de lehet simán is mint a palacsintát

6. lépés: tálalás, és EVÉÉÉÉS :)

jó étvágyat!!!! gyorsan kész van és még finom is!!! :)
... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése