üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. június 26., vasárnap

I made...

... some pictures. :)

Szilvásváradon voltunk a hétvégén. Egyszerűen imádom azt a helyet, ezer meg ezer csillag van az égen - illetve amik látszódnak is, nem úgy mint Szegeden - és annyira tiszta a levegő, hogy el sem lehet képzelni. Mindig mélyen alszom, amikor ott vagyunk. :)
V szüleinek lett egy kiscicájuk, Ancsika. :D Gyönyörű, fehér színű és kék szeme van. Turmix-szal hatalmasakat játszottak. :D Van egy videó is, fel is rakom nektek. :)

Dórinak, aki 11 éve a legeslegjobb barátnőm - inkább már a tesó kategória, mint a barátnő - tegnap volt a szülinapja :D Én a szabadtérire vettem neki jegyet Az ember tragédiájára. Nagyon örült neki, majd 2-án megyünk nézni. :)

itt a vidi nagyon édi :)


És akkor néhány kép, amiket kreáltam. :)








kellemes vasárnapot mindenkinek!!!! nekem még fogalmam sincs, hogy mit fogok csinálni :)
... dora straw

5 megjegyzés:

  1. gyönyörűek a képeid! neked is kellemes vasárnapot :)

    VálaszTörlés
  2. Hát, ezek irtó jó képek lettek, főleg a kutyus és a cica, ahogy farkasszemet néznek, meg a kutyus nózija. Imádom a kutyanózis képeket :-)

    VálaszTörlés
  3. Mi mást mondanék: gyönyörködtető fotók, örömöt sugároznak, derűt, könnyedséget, vidámságot. mindent, ami egy vasárnap délutánhoz nagyon kell!
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  4. jajjjj nagyon szépen köszönöm Nektek :) örülök, hogy tetszenek!! :) Ti pedig az én vasárnapomat aranyoztátok be. :)

    VálaszTörlés
  5. visszajöttem, azok a két macskaszemek...

    VálaszTörlés