üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. június 9., csütörtök

mókázás :)

Hogy ne agyaljak az eredményen gondoltam elmegyek Turmix-szal sétafikálni, futkározni stb. Még a telefont is itthon hagytam, hogy ne zavarjon senki. Kb. másfél órát játszottunk. :) Már tudja az ül és a fekszik parancsot - meg a nem, fúj, gyere ide, de ezeket nem számolom bele. :) Nagyon okos kutyus, ma a marad parancsot kezdtem el, de szegénykém még nem nagyon érti. :)
Mikor hazaértünk adtam neki enni és ki is purcant. :D Én meg takarítgatok, nincs semmi dolgom végre. :D

Tegnap az angol szint vizsgám 76%-os lett, az jó, ahhoz képest, hogy egy kukkot sem tanultam Pest miatt. Szóval most már megyek a következő szintre, az után pedig nyelvvizsga. Olyan jó lenne ha felkelnék és anyanyalvi szinten elkezdenék angolul beszélni. :D Kár, hogy nem így megy. :D


egy új saru :) nagyon nagyon kényelmes :)

még remélem jelentkezek ma :)
folytatom a takarítást, pusszi :)
... dora straw

3 megjegyzés:

  1. Olyan jó lenne ha felkelnék és anyanyalvi szinten elkezdenék angolul beszélni. - mintha csak magamat hallanám :P

    VálaszTörlés
  2. hehe :D de tényleg vmi megoldást kitalálhatnának erre :D :D

    VálaszTörlés
  3. istenem ez a kutyu... :) megzabálom :)
    at angollal én is így vagyok, de még az olasszal is :P xD

    VálaszTörlés