üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. augusztus 15., hétfő

Croatia - megérkezés + első nap :)

Hú jó sok mesélni való van. :)

Hol is kezdjem...talán azzal, hogy természetesen nem foglaltunk szállást, "majd úgyis találunk ott" alapon... ebből az lett, h nagy nehezen találtunk, de nem olyat amiről álmodtunk (tengerre néző terasz stb.) Ráadásul az egész napunk ráment a keresgélésre.

De, hogy teljesen az elején kezdjem; Szombaton hajnali 1-kor indultunk, mondanom sem kell, hogy a csajos nyaralás után, amiről péntek este értem haza, elég nagy trauma volt ez az indulási időpont. Este 10kor Tescozás, szendvicsezés, pakolás... Amint beültünk az autóba ki is dőltem. :D Két kocsi ment, a mi 3 személyesünk és Norbiéké. Egyszerre elindultunk és mire észbe kaptam már Letenyénél voltunk ( a határon). Igenám, de ekkor kiderült, hogy Norbi szegeden egy benzinkúton hagyta a pénztárcáját mindenével.... :O először azt hittük, hogy viccel, de sajnos igaz volt. Megbeszéltük, hogy akkor mi előre megyünk és próbálunk szállást keresni, ők meg visszafordulnak( igaz, semmi garancia nem volt, hogy a pénztárca meglesz). V, Ákos meg én, ja és persze Turmix :) átsiklottunk a határon és nekivágtunk Horvátországnak. Egy szigetre mentünk, Krk-nél kompra szálltunk és Mali Losinj-ba vettük az irányt.

Meg is érkeztünk, de szépen mindenki kiröhögött, hogy most akarunk szállást aug. közepén? Aztán odamentünk egy talicskás bácsihz, hogy nem e tud szállást, ő mondta, hogy az övé tele van, de megkérdezett még pár emberkét és azok közül tudtak minket fogadni. Kicsit jobbat akartunk, ezért mondtuk, hogy majd még lehet visszajövünk csak még nézelődünk. Kb. este 10ig nézelődtünk, de semmi, ekkor megérkeztek Norbiék is. Végül visszamentünk oda, amit a bácsi mutatott, mivel már nagyon késő volt. Nagyon vicces volt, mert a néni semmilyen nyelven nem beszélt és nem is értett semmit abból, amit mondtunk csak bólogatott... :D Egyszer azt megértette amikor V azt mutogatta el neki, hogy Jézus Mária. :D :D :D

Az első nap egy közeli öbölbe mentünk, amit még akkor néztem ki, mikor apartmanok után kutattunk. Az időnk nagyon nagyon jó volt, és a tenger is gyönyörű volt. Napközben döglődtünk a parton, este pedig vacsiztunk, tequiláztunk (gold!!! ;) most ittam először, de nagyon bejött ez a fahéjas narancsos dolog) és benéztünk a városkába (Veli Losinj-ba).

Tutukám utazik :D

Neki is van útlevele :D

megérkezett a banda, aki kétszer járta meg az utat :D

a majmok, akiknek muszáj volt ezt tenni a fejükkel - -' :D

harc :D

kínai :D

a rák eszi a magyar szőlőt :D horvátul a RÁK= RAK :D:D

TEQUILA partiiii :D

a hatása XD

hát jó sok kép lett, pedig így sokat szelektáltam :D
ennyi a fotóalbum :)
... dora straw
to be continue...

1. nagyon jók lettek a képek, jó kis nyaralás lehetett :)

2. mi tavaly meg tavalyelőtt Vir szigetre mentünk, és mind a kétszer úgy indultunk el, hogy nem voltszállásunk. általában mi 2 óra altt találtunk. :) szóval mi szerencsések voltunk. :)
    a tequilla gold valóban nagyon finom. :)
    és a kutyádért még mindig nagyon odavagyok :D

3. köszi csajok!! :)
    jajj de jó nektek h találtatok, mondjuk mi is kb 1 óra alatt találtunk, csak még éjszakáig keresni ill. találni akartunk egy kicsit jobbat, végül visszamentünk oda amit először találtunk. Turmix mindenkinek a szeme fénye :D :D

4. kicsit késve bár de sikerült elolvasnom.. áá igazi summer feeling *-* gyönyörű képek,imádni való bejegyzés! :) xoxo

5. de aranyos vagy :) , biztos furi lehetett nyári bejegyzést olvasni október végén, most de jó lenne napozni egyet!! :)