üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. augusztus 1., hétfő

fire

Tehát a szombatunk. Húú nagyon jó volt - ennél csak akkor lett volna jobb, ha hét ágra sütött volna a nap. De ez sem akadályozott meg minket a vidámkodásban. :) 
Bográcsozni voltunk egy Szegedhez közeli helyen, Sándorfalván. De hogy V milyen finom pörit készített nekünk az elmondhatatlan. A tűzhöz mi gyűjtöttük a fát az erdőben, olyanok voltunk mint az ősasszonyok. :D Szerencsére az elég nagy szél ellenére sikerült megrakni a tüzet és felraktuk a pörköltet. 
Nagyon kár, hogy kevés ideig sütött a nap, pedig egy kicsit úgy éreztük mintha tengerparton lennénk (igaz nemsokára ott is leszünk :) ).  Így fürödni sem tudtunk és napozni sem... én azért fürdőruciban voltam, hátha a felhőkön keresztül megkap a nap. :D
Turmix is nagyon jól érezte magát, össze-vissza rohangált, mint egy kerge marha. :D Na de beszéljenek helyettem a képek. :)
















hát remélem, hogy beszélnek a képeim!!! :)
szorítsatok, mert ma megyek angolra - kb 2 hónapja nem voltam, és ez az utolsó szint a nyelvvizsga előtt, jajj nagyon de nagyon izgulok, mert ráadásul csoportot és tanárt kellett váltanom... :S fééélek, hogy nem fogok semmit tudni és néznek, hogy miért vagyok én itt... szóval még ma angoloznom kell egy keveset... :S

... dora straw

1 megjegyzés:

  1. Turmix halál cuki, a fürdőrucid hát olyan én még nem láttam de KELLLLL :) és a baba rózsaszín lakk is kell :P
    nagyon jók lettek a képek, kár hogy nem volt szebb idő :)

    VálaszTörlés