üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. augusztus 23., kedd

életképek. :)

Mostanában - szerencsére - rengeteg dolgom van. Azt hittem aug. végére szét fogom unni az agyam, de ez nem így történik. Beindultak az edzések - napi kettő, mellette heti kétszer angol, ráadásul itthon is kellene tevékenykedni, nem utolsó sorban Turmixkával lenni stb. Nem is beszélve, hogy nemsokára itt az egyetem és fel kellene vennem a tantárgyakat...
Tegnap röpizni voltunk a parton, mivel V és Norbi vettek egy könnyen felállítható pályát, húú nagyon jó volt. Hétvégén pedig sütögetni voltunk Laciéknál... aki régebben olvas, az tudja, hogy Laciékkal volt az a "vicces" és "Szerencsés" párizsi és angliai utunk... XD A sütögetés most mondhatni zökkenőmentesre sikeredett. :DD


amikor ezt a képet megláttam, majdnem meghaltam a röhögéstől, hogy tud egy kutya ennyire dilisen nézni??? XD












Voltunk a grillfeszten, ahol ettem minifánkot!!!!! Annyira imádoooooom, itthonra kellene valami minifánksütő. :D

Jó pihit, nemsokára itt a suliii :S Addig csak a buliiii :)

... dora straw

1 megjegyzés:

  1. jaj de szép az a baba:))) jóó képek:)) fánkipuszinnyo a fejedre dóra:)) holnap vagy vmikor talizunk?:) itt vagyok szegeedeen:) csook

    VálaszTörlés