üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. április 29., péntek

riportfotó

Ugye a vizsgára nem volt elég a szakdolgozatnak a leadása, kellett egy riportfotó sorozat is. Pontosabban lehetett egy ismert emberről portrét készíteni a saját környezetében (hát köszi én ilyet nem ismerek... :/), vagy egy eseményről riportfotó, meg még volt valami, de arra nem emlékszem... :S

Én az eseményes  dolgot választottam, azt hittem könnyű dolgom lesz... rájöttem, hogy nem is olyan egyszerű egy fotóriporter dolga, hiszen az "uncsi" tömeget kell úgy lencsevégre kapni, hogy az jól is nézzen ki. És ha van egy ronda a tömegben, akkor nem szólhatsz neki, hogy "hé, menj már arrébb, mert rosszat teszel a képemnek..." Mindegy ezt választottam, gondoltam, ha jó akarok egyszer lenni, akkor ezt is el kell kezdeni. Rengeteg képet csináltam a 3 napos kutyakiállításról...kb. 1000 képet lőttem el... és nekem ugye 20-at kell leadnom. Ma reggel kiválogattam a jobbakat, de nem voltam velük teljesen megelégedve, de most már mindegy... Elvittem kinyomtatni és hétfőn leadom.

Viszont kellett egy reklámfotót is készíteni ott már lehettem egy kicsi kreatívabb. :) az nekem való :D Az csak 1 db A4-es kép. A fotósorozat 20 db 13x18-as. Na most nem teszem fel az összes képet csak néhányat + a reklámfotót. Mégsem teszem fel a reklámot, mert még alakítok rajta...úgy érzem lehetne jobb, lehet még egyszer majd kinyomtattatom.... :S










A szakdoga és a vizsgára leadott képek lezárásául V készített nekem finom lazacooooot!! imádom a lazacot és nagyon finom volt :) hát igen nem véletlenül szakácsnak tanult... :D



hmmm de jól néz ki :D :D
na megyek "összerámolok" :) pusziii
... dora straw

2 megjegyzés:

  1. Pirosinges bácsi kutyákkal - sztem a legjobb kép :)

    VálaszTörlés
  2. köszi Bacu, az sztem is olyan fura, hogy vagy 4-5 agár rajta van és alig látszanak mert egybefolynak :D

    VálaszTörlés