üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. április 21., csütörtök

mesivel :)

Annyit kockultam a számítógép előtt a szakdoga miatt, hogy muszáj volt kicsit kikapcsolni az agysejtjeim és találkoztam Mesivel. Húúú már nagyon nagyon rég nem beszéltünk. De olyan érdekes, hogy az ilyen nagy találkozásoknál minden úgy megy mintha tegnap találkoztatok volna utoljára. :) ez most is így volt rendesen kidumáltuk magunkat, hogy kivel mi van, hogy megy a suli, pasik stb. :)
A McCaffe-ba ültünk be meginni egy fincsi kv-t. Én akárcsak a Casablancában Bécsi kv-t kértem, Mesi pedig vmi karamellás macchiatot, de amikor kikérte rájött, hogy nem is szereti a karamellát... :D :D Persze vittem a fényképezőt és nem bírtam ki, hogy ne csináljak Mesiről néhány fotót.  :D szeretek másokról jó épet készíteni. :)


 Mesinek jó színű a körmeeee :D








Mesi kért náhány háttérképet a virágokról :D :D  ÍME:






na újra belevetem magam a betűk sokaságábaaaaaaa

horgolt felső, rövidnaci - turi
táska - prada (olaszországból a négerektől, szal vszínű kamu :D :D)
cipő - kínai
gyűrűk - made by kata, made by me, V-től 
karkőtő - V-től
nyaklánc - bizsus
pussszi
... dora straw

2 megjegyzés:

  1. Hi! nice blog! are we following each other?? i would like to have new blogger friends!
    Ah! there's also a Giveaway at my blog! I always follow back!

    kisses from La Mode En Rose = )

    VálaszTörlés
  2. hi, thank you very much!!! :D i would like new blogger friends, too. certainly i'll visit your blog :)

    VálaszTörlés