üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. február 3., csütörtök

thai :)

Sziaaaa Mindenkiiii!!! :)
Tegnap nagyon nagyon jó napom volt!! Végre felhasználtam a thai masszázs utalványomat, amit még decemberben kaptam nővéremtől a szülinapomra. Két órás volt az utalvány, egy óra thai masszázs és egy olajos masszázs. Soha nem volt egyben 2 órám szabad, (meg nem is nagyon mertem egyedül elmenni, féltem, hogy beégek vagy valami, ugyanis hajlamos vagyok rá. :D ). Nővérem végre mondta, hogy ő is eljön, mert eléggé be vannak állva az izmai. (ő is kézizik) Amikor odaértünk kérdezte a nő, hogy elfelezzük e az utalványt és akkor tesómnak nem kell elkölteni jó sok pénzt (mert annyira nem olcsó mulatság). Tehát befeleztük, ezért nem tudtam meg milyen az az olajos masszázs, de majd kiderül. :D Hálát adtam az égnek, hogy nem egyedül mentem, mert a thai lányok nem is tudtak magyarul és olyan zavarban voltam. Meg nem tudtuk, hogy meztelenül kell lenni, vagy hogyan stb...De szerencsére mindent elmondta, fel kellett venni ilyen kis fehér nacit + pólót abban masszíroztak. Nagyon hamar eltelt az egy óra, de volt, hogy majdnem elnevettem magam, egyszer ahogy masszírozott a nő ilyen hülye hangot adtam ki és a nő el is nevette magát.. :D Meg egyszer, amikor hason feküdtem azt vettem észre, hogy folyik a nyálam és mindjárt elalszom... :D:D:D Na de nagyon felfrissültem, a talpával meg mindenhogy nyomkodott érdekes volt meg vicces is :D

itt voltunk: hangulatos zene is volt


tegnapi, mai outfit:
olyan vicces neve van angolul a fülmelegítőnek :D:D : EARMUFF XD

Tegnap a fiatalabb lánykáknak volt meccse, mi kimentünk szurkolni, nagyon ügyik voltak, és nyertek is, pedig erős csapat ellen játszottak.
Aztán átmentem Adrihoz, ők mentek bulizni én ittam velük egy pohárkával aztán mentem haza V-hez. :)
Most suliban vagyunk, csak kiderült, hogy elmarad ez az óránk, de még lesz egy szóval fölösleges hazamenni. Vettem egy ELLE-t , most azt kezdem el lapozgatni. :)

nagyon tetszik ez a címlap 
(újságíró vizsgán lesz egy ilyen feladat is, hogy címlapkészítés, de még nem tudom mi legyen)


puszi Nektek és meg ne fagyjatok ebbe a hidegben
... dora straw

2 megjegyzés: