üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. február 1., kedd

sagittarius

Ha már az egyik bejegyzésembe írtam, hogy szeretek a horoszkópokkal foglalkozni gondoltam, hogy rákeresek néhány hírességre, akik abba a jegyben születtek, mint én... ez pedig a nyilas!! :) 


Rövid jellemzése:
Jellemző rá a szabadság és a függetlenség iránti vágy, viselkedése kifelé irányuló. Becsületes, igazságos, és fontos számára a közjó. Erős idealizmust fejleszt ki magában, különösen vallási és filozófiai vonatkozásban, és úgy érzi, hogy a magasabbrendű akarat és rend megvalósítására hivatott. Mindent meg akar ismerni, így új területek felfedezésére vállalkozik. Ez azt jelenti, hogy egyszerre több célt is kitűz maga elé. Ezt tükrözi az utazás iránti- és kalandvágya. Hajlamos arra, hogy hirtelen döntéseket hozzon.


(ez a hirtelen döntés annyira igaz rám... pedig nem mindig jó dolog, de sajnos ez van :D:D)


Jellemző tulajdonságai: Kalandvágy, nyíltság, kíváncsiság, megértés, ideológia, filozófia, vallásosság, felületesség, az utazás szeretete




A hírességek:
Teri Hatcher


A született feleségekben annyira rám jellemző dolgokat csinál, hogy nem akartam elhinni. (tudom, hogy az egy szerep és nem az ő horoszkópja miatt van a viselkedése, de azt ahogy el tudja játszani valószínű tapasztalnia is kellett valahonnan.) kis dilis, szeleburdi, ügyetlen... :D


Brad Pitt


Az örök szerelmem, nem is tudtam, hogy nyilas. Valahogy róla nem gondoltam volna, hiszen Angelina mellett eléggé meghúzta magát... a nyilasok karakánabb egyének.


Christina Aguilera



A kemény csaj. Rá illenek a nyilasra vonatkozó sztereotípiák. :)


Woody Allen


Külső szempontjából a nyilasra a ló fej is jellemző. Szerintem ez látszik Woodyn is egy picit. :D


Katie Holmes


Ez a kép gyönyörű Katie-ről. Pedig nem vagyok nagy rajongója.


Nelly Furtado


Imáááádom!!! Ő az a nő, akire szívesen hasonlítanék. A hangja. A külseje. egyszerűen nekem szinte tökéletes!!! :)


Tyra Banks


Ú ez a nő is maga gyönyör...!!! Ilyenkor végképp szeretek nyilas lenni, látni, hogy mit el tudnak érni az emberek a mentalitásukkal.



És egy magyar is legyen a listán:

Éder Krisztián (SP)


Nem vagyok nagy SP rajongó, sőt egyáltalán nem vagyok a rajongója. Viszont a közel múltban a honlapjára akadtam. (a fotós honlapjára) és nagyon jó képeket csinál. Ez vele a közös vonás. Nagyon szeretek én is fotózni, és tény, hogy SP jobban fotóz, mint énekel és táncol. De azért nem néz ki rosszul :)

jó éjszakát kedves nyilasok és nem nyilasok is :)

... dora straw





2 megjegyzés:

  1. Nekem csak az aszcendensem, de örülök neki!

    VálaszTörlés
  2. nagyon ó nyilasnak lenni!! :D:D:D még ha csak az aszcendensed is akkor is :D:D

    VálaszTörlés