üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. február 19., szombat

1 hét -------> PARIS, LONDON

Húúúú annyira izgatott vagyok! belegondolok és csak egy hét, hogy repcsire szálljunk és elmenjünk egy más világba!!! :D:D:D febr. 26. :) <3 ráadásul V-vel 25-én vagyunk 4 azaz NÉGY évesek! :D nagyon nagyon fura, elrepült az idő. :D
Sajnos Párizsban nem leszünk sokat, csak 2 napot, ami ugye egy cseppet sem elég, hogy minden nevezetességet megnézzünk jó alaposan, de a párizsi feeling attól függetlenül át fog jönni. :) ha 1 nap akkor egy nap ha 100 akkor száz. :) Remélem majd még megadatik, hogy visszamenjek.
Angliában kb. 1 hetet leszünk, ott elvileg jó sok mindent megmutizik nekünk V barátja, aki már jópár éve kint lakik. Fejenként 30 kg-ot vihetünk ki :D remélem beleférek, ha nem akkor majd V csomagjába is beférkőzök. :D

Tegnap pedig Zsuzsival reklámplakátot csináltam. Pontosan még csak fotóztam Zsu-t aztán szerkesztettem a képeket. :) Parfüm és óra reklám volt a cél, a parfümösek nagyon jól sikerültek. Ezek majd kellenek az újságírói vizsgámra azért csináltam.
Majd, ha teljesen kész a plakát felirattal meg minden, akkor rakok fel.

Inspirációk:










megyek harapok valamit!! :)
szép napot mindenkinek pussszantás!! :)


... dora straw

2 megjegyzés:

  1. a givenchy-s, j.lo-s meg a dolce&gabbana-s annyira szép! (bár a többi is tetszik) nagyon szeretem az ilyen reklámplakátokat! :)

    VálaszTörlés
  2. nekem a givenchy + a dolce tetszik a legjobban! :) de most már h én is csináltam, most már a sajátom :D:D:D:D

    VálaszTörlés