üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. január 15., szombat

futásos. partis.

húú tegnap végre le tudtam menni edzésre (igaz utána kiderült, hogy csütörtökön már tudtam volna menni, de most már mind1) Futottunk, amiben nagyon elfáradtam, de nem szóltam egy szót sem hiszen a többiek már két hete ezt csinálják, nem tudom, hogy bírták ki. Aztán szépen be is durrant a lábam, úgy mentem mint aki besz*rt... :D:D
Viszont a csajok hívtak buliba, ahova edzés után nem nagyon volt hangulatom és erőm menni. De gondoltam, hogy azért felmegyek audrey-ékhoz egy kicsit iszogatni, meg dumálgatni... az lett belőle, hogy csak lementem velük jatéba... nagyon rossz volt, de ittasan ki lehetett bírni :D:D:D mivel én nem terveztem a bulit, az egész napos rucimban nyomultam:

majd még elkérem audrey-tól a képeket, amik nála készültek :)

most pihi van :)



... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése