üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. január 4., kedd

2010. dec. 28. - 2011-ig :)

annyi minden történt, hogy képtelen vagyok leírni teljesen részletesen...

Karácsony után utunk Szilvásvárad felé vette az irányt, innen Szegedről. Meglátogattuk V szüleit, de hamarosan tovább álltunk, ugyanis Parádfürdőn töltöttük a szilvesztert. Na persze nem pihenéssel, hanem munkával telt. V főzött nagyon nagyon sok finomságot a népnek, én meg mosogattam, terítettem, pakoltam, mint az őrült. V ételei mindig nagy sikert aratnak, ez történt most is. Ezt csak úgy tudjátok elképzelni, ha megmutatom:
Sajnos a vadmalaclevesről nincs kép de az is isteni volt!! :) És ami még hiányzik az a reggeli, ahol mindenféle sajtok kenyerek lekvárok... egyszerűen hibátlan volt.

a tökleveshez. sült bagettel és hajszálvékony sonkával:



 tökleves. ez tarolt a legnagyobbat 


sült szarvas, zsemlegombóccal, vadasmártással és barnamártással. ISTENI


korhelyleves, mindenféle virsi, sült, főtt...



Tehát ezek voltak a 3 napi munka eredményei. :)
Elsején visszamentünk Szilvásra. A családdal pihiztünk így a sok munka után. 
Itt éppen Ákossal beszélgetek. :) csak egy lesifotós lekapott: 


na irány suliba, pussszi

... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése