üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. december 4., szombat

megállás nélkül

jajj nagyon fáradt vagyok.
ott kezdem, hogy csütörtökön dorottyáékkal filmeztünk. a rémálom az elm utcában c. filmet néztük az 1984-es verziót. de tök jó volt, hiába nem volt még oylan fejlett a technika. nagyon hülyültünk 3 üveg bor elfogyott, kb hajnali 3-kor feküdtünk le, 6-kor keltem és jöttem haza, mert V-vel még találkozni akartam reggel, ugyanis ő utazott Szilvásra péntek reggel.
aztán péntek este csapatbulit tartottunk, ott nem bírtam és nem is akartam alkoholt fogyasztani, elég volt egy pohár rose. chipseztünk, belenéztünk egy két kézi meccsbe, megasztárt néztünk és régi fotóalbumokat lapozgattunk. kb. fél 6-kor volt takarodó... és kelni kellett fél 8-kor, mert a fiatal kézilányok meccseket játszottak és segíteni kellett jegyzőkönyvet vezetni... azt mondták, hogy 13 óráig bírjuk ki. ahan, abból negyed 4 lett és akkor még nem ettünk és nem ittunk semmit. amikor azt hittük, hogy vége átmentünk egy másik csarnokba és közölték, hogy ott is kell segíteni. wáááá majdnem megőrültünk... kb este 7-ig tettük, amt tenni kellett. és most itthon vagyok... este fél 10. holnap meccs, szerencsére nem indulunk korán, fél 1-kor.

gondoltam megosztom veletek, a holtponton túl lévő énem, pusszi :D
3 nap, 2 éjszaka, 5 óra alvás

... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése