üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. december 27., hétfő

"a szeretet ünnepe"



ugyebár így jellemzik a Karácsonyt. nekem így is telt. szeretetben. V-vel. :):) az első közös karácsonyunk volt, karácsonyfával, adventi-koszorúval, a család ajándékainak becsomagolásával, kacsával, párolt lilakáposztával, feldíszített lakással. na valahogy így volt :D
Én olyan ajándékot kaptam, amire nem tudtam volna felkészülni még akkor sem, ha valaki elárulja, hogy mit kapok. Egy teleobjektívet... :O 75-300 mm-es. Majdnem elájultam, amikor megláttam. ez lenne az:
Én V-nek egy webkamot vettem, hogy tudjon az Angliában élő barátjával beszélgetni.
Ezt is kaptam:
anyától:                                                                                                 nórától:


Természetesen ez az ünnep nem szabad, hogy az ajándékokról szóljon. Ami nálunk szerencsére így is volt, mármint, hogy nem arról szólt, mert mind a 3 nap a családdal voltunk, internetet max. 5 percre használtuk, és ez olyan jó érzés volt. Körbe jártuk a családokat. Néhány kép illusztrációként:






... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése