üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2013. augusztus 18., vasárnap

instagram

Az életem apró kis pillanatait egyre gyakrabban megosztom itt, az instagramon is! :) KATT

Hosszú idő után nem Szegeden a barátaimmal, a Tisza-parton fogom nézni augusztus 20-án a tűzijátékot. :( Ami azért vigasztal, hogy Debrecenben leszünk a Virág Karneválon, ahol még sose voltam, és azt mondják nagyon szép. Természetesen pont most nincs nálam fényképezőgép - tipikus - de majd szerintem valakitől kölcsön kérek egyet. :)

Az esküvői képeket is leadtam a párnak, szóval hamarosan azt is hozok Nektek. :) Egy kis ízelítőt tudok mutatni.


Jaaj láttam a neten egy kislányt, aki csodaszép-csodacuki :D :D Meg kell mutatnom. :D Ugye milyen drága?



Szép napot, jó hosszúhétvégét!! :)
... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése