üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2012. június 21., csütörtök

késő éjjeli bejegyzés

Ritkán posztolok éjfélkor, de most nagyon nem tudok aludni...Ma több órán keresztül a gép előtt ültem, csináltam az egyik munkámat, ha kész lesz teljesen majd megmutatom Nektek is. :) 

Mondjuk ebben a melegben nem is szívesen mozdultam volna ki itthonról (najó azért egy napozásnak örültem volna, de nem fért bele az időmbe, ráadásul így, hogy még van két vizsgám végképp nem bírná el a lelkiismeretem... :DD) De ezt is, hogy sikerült összehozni, hogy ebbe na félévben is meg az előzőben is a legeslegutolsó napon is még vizsgázok... :D nemhiszemel!!!!! Már nagyon várom a júliust, el sem tudom képzelni, milyen lesz amikor semmi dolgom nem lesz..(persze úgy is lesz, de azt még el fogom tudni viselni :))

Nem is tudom, hogy akarok e aludni, tegnap egy orbitális nagy baromságot álmodtam...de nem azt a viccesfélét...mindig próbálom megfejteni az álmokat, hogy vajon mit akarhat mondani, néha megnézem online még az álmoskönyvben is... :D de tényleg lehet belőle következtetéseket leszűrni...






amivel kibírtam a mai napot :)

jóéjszakáááát szép álmokat... :)

... dora straw

6 megjegyzés:

  1. Imádom a fehért és a türkizt együtt, a karkötőd nagyon tetszik:) Mostanában én is szörnyűségeket álmodok, ráadásul felébredni is alig tudok belőle, de nekem ez a meleg miatt van:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) amúgy most h mondod lehet h tényleg a meleg miatt van... :/

      Törlés
  2. Nagyon jó színe van annak a nadrágnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Petru ez most a kedvenc nyári színem :))

      Törlés
  3. tényleg nagyon jó ez a gatya :) honnan van? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Anita :)) bershkából van :)) nem rég még láttam az üzletbe :)

      Törlés