üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2012. június 27., szerda

fekete csipke


Ma végre sikerült kipipálnom az utolsó előtti vizsgámat, 3as lett, de nagyon jó mert 2esre számítottam... :D Szóval már csak egy vár rám. :D Holnaptól megint tanulás, ma volt egy kis Árkádozás, barátnőzés, mert a vizsgaidőszakból sajnos ezek kimaradtak... :( 

Pénteken legjobb barátnőm szülinapja, alig várom!!! :)) Nagyot bulizunk!! :) 
Lassan tervezgethetem végre a nyaramat is, nem lesznek nagy kiruccanások, már csak Turmix miatt sem, nem akarom itthon hagyni sokat. 

Valami melót is nézegetni kellene a nyárra, de fogalmam sincs mi lenne a jó. 

A menyasszonyhoz végre kiértek az esküvői képek szóval most már tényleg teszek fel belőlük hamarosan. :)) Annyira örült neki, azt mondta meg is könnyezte!! :) úgy örültem, hogy ennyire tetszett nekik. :) 



... dora straw

15 megjegyzés:

  1. öö,ezt most nem értem. vagy fekete melltartóval,vagy pántnélkülvel vagy anélkül vettem volna fel. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe igen gondoltam, hogy ez szemet fog szúrni valakinek :) de szándékosan vettem így fel, nem akartam teljesen feketében lenni, ezért döntöttem úgy h világos lesz alatta. :)

      Törlés
  2. Sok sikert az utolsóhoz, és nagyon csinos vagy. *-*

    VálaszTörlés
  3. egy kalappal a vizsgához! :) a cipő olyan ismerős.. centrumos? :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csinos vagy :) Sok sikert a vizsgához! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!! :)) ehhez az egyhez nagy szerencse kell :))

      Törlés
  5. csinos kis ruha!:) a karkötődet megkérdezhetem honnan van?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)) azt hiszem a C&A-ban vettem még régebben :)

      Törlés
  6. fotózz! :D az nem jó nyári munka? :D

    VálaszTörlés