üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2012. január 29., vasárnap

szalagavató ízelítő :)

Bocsi a nagy eltűnésért, de nagy hajrában vagyok február 11-ig...
Röviden összefoglalva a napjaimat; vizsgák, esküvő időpont egyeztetés a párral :) , pihenés, tanulás, szalagavató főpróba, majd élesbe fotózás... és most képszerkesztés, 355 kép lett megszerkesztve. :) lesz miből válogatni a 13. C-nek. :) olyan aranyosak voltak, még kitűzőt is kaptam, hogy én vagyok a fotósuk. :)
Ilyenkor óhatatlan, hogy az ember ne emlékezzen vissza a saját báljára, az osztálytáncra, az izgalomra, a nagy közönségre a kamerákra, fényképezőkre, a legszebb báli ruhára és cipőre és a bulizós zenékre majd az afterpartira... :) Nekem már 3 éve volt, de azért még élesen élnek bennem ezek a pillanatok érzések. :) Nektek mikor volt/lesz a szalagavató bál (vagy Egerben azt hiszem úgy mondják "gombavató") :) . És milyen volt az osztálytáncotok? Nekünk neon fényben világított a cipőnk és a kesztyűnk. :) a koreográfiára már kevésbé emlékszem. :)




... dora straw

10 megjegyzés:

  1. Azt hiszem Makón is Gombavatónak hívják!:)

    VálaszTörlés
  2. remélem hamarosan láthatjuk a képeket, a cipik alapján biztosan lesznek nagy áhítozások :D fotós kitűző.. de aranyosak! :)

    VálaszTörlés
  3. Makón is? de olyan furi én erről nem rég hallottam először :D azt hittem hogy mindenhol szalagavató :D

    Gerry, thanks :)

    igeeen Brigi hamarosan hozom a többit is :) :) jó volt ez a kis nosztalgiázás :)

    VálaszTörlés
  4. a gombaavató az nem az elsősök felavatása még a sulikezdéskor? ez olyan mint a gólyatáborban a szivatások, meg a gólyabál... szerintem a szalagavató mindenhol szalagavató.
    amúgy nekem már jó régen volt... :( elvileg most ebben az évben kell majd lennie az első 5 éves osztálytalálkozónknak. :D a táncunkra is emlékszem még... hát az szörnyű volt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe gombaavató :D ilyet meg még életemben nem hallottam :D :D micsoda új infók :D a gomb-avató tuti van, mert az egyik rokonom egri és náluk így hívják a szalagavatót (amikor először mondta azt hittem szivat :D) és asszem nem is szalagot kapnak hanem valami mást. :) igeeen a tánc az mindig így van hogy visszagondolva nagyon gagyi és szörnyűű XD XD pedig akkor milyen nagy dolog :D

      Törlés
    2. ohh basszus, félreolvastam. :D gombaavatónak olvastam :D mindegy. azt hiszem van ilyen is. egyik bnőm amikor mondta, tökre kiröhögtem :D

      Törlés
    3. hihi :D :D hát igen én is kinevettem volna, de legalább most már ennyivel is okosabbak lettünk :D :D

      Törlés
  5. alig 1 hónapja volt a szalagavatóm..és imádtam minden percét! Akarom újra!!!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úú akkor neked még nagyon frissek az emlékek :) hova jársz? sok sikert az érettségihez!! :)

      Törlés