üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. október 18., kedd

őszi kiruccanás

Csütörtök este értünk fel Szilvásváradra, úgy volt, hogy éjszakai fürdőzünk Egerszalókon, de mindenki olyan fáradt volt, hogy ki kellett hagynunk.

Másnap viszonylag korán keltünk, reggeli és szendvics készítés, majd irány a Bükk. Kb. 12-től délután 4-ig túráztunk, rendesen kifáradtunk, nekem speciel a térdem annyira fájt - már a túra elejétől kezdve - hogy örültem, amikor hazaértünk. Na de azért ennyire nem volt szenvedés, meg megálltunk, csináltunk nagyon sok képet és jól éreztük magunkat.

V vacsorára pisztrángot sütött, hát nem kell mondanom, hogy isteni volt!!! Utána borozgattunk valamivel éjfél utánig. Nem lehetett tovább, mert másnap is keltünk 9-kor - pedig a szilvásváradi levegőtől akár egy egész hetet is el lehet aludni, szóval ez a 9 órai kelés hajnalinak volt mondható.
Szombaton már félig autós, félig gyaloglós túránk volt, hiszen ha gyalog mentünk volna, akkor kb. 8 órát kellett volna sétálni a hegyekben, és nem volt épp célunk meghalni, főleg, hogy másnap meccsem volt... :D

A képek jobban mesélnek:

G&G

Gabi és Gergő is velünk túrázott, tehát szerencsére mindig tudtam valakit fotózni. :)

nagyon magasan, ahol nagyon hideg is van

erről a fáról egy kígyó jut eszembe :D

V

Az Ősember barlang felé

ennyi lenne a fotóalbum, remélem tetszik Nektek :)
... dora straw

1. Nagyon jó fotók! Mi azt tervezzük, hogy Szilvásváradra megyünk jövőre nyaralni, ízelítőnek csábító képek voltak! :)

2. kösz lányok nagyon aranyosak vagytok ^^ jajj Rozali, de jó, hogy meghoztam a kedvet, menjetek, nagyon nagyon szép hely és a levegő a legfrissebb a világon :)