üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. október 27., csütörtök

dragonboat

jajj tesinek felvettem a sárkányhajózást... mindig is ki szerettem volna próbálni, de egy idő után teherré vált, ugyanis a szerdám az olyan szinten lett ettől rohanós és fárasztó, amit már nem tudok elviselni. Háromnegyed 12-ig van egy órám, de hogy Szeged ,másik felébe átérjek el kell mennem félkor, mert 12-től sárkányhajó fél 2-ig, és 2-től kezdődik a következő órám... Fúúú és akkor felpakolva ezer meg ezer cuccal...mondhatni nagyon élvezhető. Ja, és természetesen mindenezek után 6-9-ig angol tanfolyam... Tegnap még enni sem volt időm /1db csibeburgert ettem, aztán még este 10-kor itthon sikerült enni./ Ezért már volt is pár alkalom, hogy nem mentem, erre meg kiderül, hogy órát kell pótolnom, mert nem lesz meg a 12 alkalom... - -' Szóval most indulok órapótlásra... :D De mai napom végre nyugis lesz.




na megyek megmozgatom az izmokat... pedig legszívesebben itthon maradnék és néznék egy kis PLL-t!!!!! :(

... dora straw

2 megjegyzés:

  1. Dejóó! Nem is tudtam, hogy van sárkányhajózás is, bár gondolhattam volna, ha már pilóta képzés is van.....hát a tesi sztem egyetemen már mindenkinek terhes...:)
    De nekem nagyon bejött a falmászás a tavalyi úszás után:)

    VálaszTörlés
  2. De még ez is van, de nem s fizetős. Mert az ilyen pilótaképzés stb az fizetős. most kondiztunk, mert elkéstünk és már a hajó a vízen volt. :D :D

    VálaszTörlés