üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. március 31., csütörtök

...

... tegnap a nagy semmi történt velem. suliba nem mentem, mert azt hittem olyanról lesz szó, ami nekem már kész van, persze kiderült, hogy új dolgot vettek a többiek, mind1 csak egy óráról van szó szóval nem maradtam le meg ilyesmi... aztán irány körmöket csináltatni, mivel az előzőből már alig maradt néhány az ujjamon.. :D pedig nem is strapáltam most meg őket nagyon. Nagyon szép virágos tavaszias lett az új, majd megmutatom. :)

... aztán angolra kellett volna mennem, de nem voltam annyira jól - lehet, hogy egy nap nem egy croassaint kellene ennem - ezért oda se mentem, de előtte írtunk TZ-t,  hétfőn egy szódogát, szóval nem hiszem, hogy nagyon lemaradtam volna.

... itthon maradtam ugyebár és folytattam a takarítást, amit reggel elkezdtem.

... majd csörgött a telefonom és Zsu kérdezte nincs e kedvem elmenni vele "Jeges estre". Az egyetem szervezi és a jégpályán ilyen dizsis cucc... :D :D
hulla fáradtan, szerintem azt se tudtam mi beszéltem, mondtam neki, hogy jó megyek. ülünk a villamoson és a jégpálya felé zötykölődünk kb este 10-kor, mikor megkérdezem Zsuzsit, hogy: "Figyelj már! Én most miért jöttem el veled?" :D mondja nem tudja... :D :D belegondoltam h egész nap hulla voltam, ráadásul kb. 10 éve koriztam utoljára, mondom én hülye vagyok... :D végül odaértünk, koriztunk, legalábbis én próbáltam, egész jól ment... AHHOZ képest :D csak kétszer estem, abból is az első olyan volt, hogy valami bénázók rám estek. :D
utána szépen hazajöttünk. :) de nem bántam meg, hogy elmentem :)






... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése