üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. október 10., vasárnap

katya's bday !! :) - meccs - lagzi

BOLDOG SZÜLIHÉTVÉGÉT és BOLDOG SZÜLINAPOT Katya!!!

Az egész hét nagyon kellemesen telt, mert katyának "szülihete" volt, hétközben is lecsúszott néhány korty pálinka stb. :) A péntek volt a csúcspont, akkor volt a szülinapi buli audrey-nál és zitánál. Kb. 10-en jöttünk össze, nagyon jó volt, iszogattunk vodkát, bort... nagyokat nevettünk, jól elvoltunk, énekeltük a Hupikék Törpkéket és még sok aranyos Disney dalt! :)
Aztán a többiek elmentek JATÉ-ba (sajnos én nem mentem, mert meccsem volt másnap). De azt mondták, hogy annyira nem volt jó a zene, szóval majd legközelebb bepótoljuk.

audrey, katya

edit, katya, timi

én, katya :)

SZOMBAT:

A meccsről annyit, hogy Abonyban játszottunk, akiket 3 éve nem vert meg senki hazai pályán. Mi reméltük, hogy sikerülni fog, esélyesek voltunk, hiszen mi is 100%-osak voltunk a bajnokságban. Sajnos a bírók nagyon ellenünk fújtak... mi is hibáztunk, de győzhettünk volna, ha a játékvezetők nincsenek ellenünk ennyire látványosan. Majdnem bunyó lett a hibás ítéletek sokasága miatt. Bégül 29-27-re kaptunk ki... de jönnek még a mi utcánkba. :) :@

A meccs után anya vitt Szentesre Gábor és Erika lagzijába, kb. 9-re estem be. :) ettem egy keveset, aztán jó sokat táncoltunk!! :) Remélem majd lesznek képek.

... dora straw

2 megjegyzés: