üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. október 21., csütörtök

átlagos nap

A mai napon semmi extra nem történt velem. Felkeltem, 11:20ra mentem suliba, ahol majdhogynem könyörgünk, hogy tanuljunk... Ma azért egész jók voltak az órák, visszagondolva hamar elment az idő. Jó ebben az is közre játszik, hogy az utolsó óránk elmaradt, de mind1. :)

Ki kellene találnom a szakdolgozatom témáját. (volt egy elképzelésem, "mediáció", amit nem elgépeltem és nem mediTáció... hanem konfliktuskezelés) De a tanárok nem nagyon lelkesedtek érte, szóval még gondolkodom...

ez volt a mai kis szerkóm

Most még itthon vagyok, de később megyünk katyaval és audreyval river cafét fotózni. Ugyanis audrey ezt kapta feladatnak az egyetemen, az "MK-s" újságba (Élesztő), és mi elkísérjük.

Annyira rossz, mert a héten keményen egy edzésre fogok elmenni, holnap. Nem volt terem csak hétfőn és szerdán (pont amikor én angol órán csücsülök). És már hiányzik a mozgás.

... dora straw

4 megjegyzés: