üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2010. augusztus 24., kedd

11

M a a hugikám 11 éves, vettem neki egy tinis könyvet, mert imád olvasni, meg egy csajos fülbevalót....remélem tetszeni fog a kis ünnepeltnek. Mondjuk a köny elég érdekes... arról szól, hogy van egy gyerek, aki új suliba megy és látszólag elég hamar beilleszkedik stb., viszont az interneten egy rosszakaró pletykákat terjeszt róla... ez volt hátulján, de gondoltam beleolvasok egy keveset... amit megláttam rögtön egy idézet volt a NET-es rosszakarótól: " figyellek te qrva". hát mondom érdekes és inkább nem is olvastam tovább nehogy még találjak ilyeneket, mert a végén nem vettem volna meg...:)

E bben a pillanatban épp főzni próbálok (természetesen a blogozás mellet). Husit meg krumplipürét. Nem én lettem volna ha a krumpli feldarabolása közben nem vágom le a fél ujjam... na jó csak belevágtam de na... :)

M indezek felett volt de. egy edzésem (handball), és még lesz egy este 7kor... tehát kell a kitartás. :)

na most megyek mert fő az a bizonyos krumpli...

... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése