üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2012. július 26., csütörtök

szegeden szabadon

A csajok látogatást tettek Szegediában. :) Egész nap csak henyéltünk, Árkádoztunk, dumálgattunk stb. :) Az állatkertbe is el akartunk menni, de az most kimaradt, majd legközelebb elnézünk oda is. :)

Úúú kedden voltam The Carbonfools koncerten nagyon nagyon tetszett!!! :) Alig várom a SZIN-t mert oda is majd jönnek. SZIN-en dolgozni fogok a TIK standjánál, majd ha jöttök, akkor ott megtaláltok, már nagyon be vagyok zsongva, olyan még nem is volt, hogy az egész fesztiválon ott legyek, mindig csak egy napokra mentem. :)
















most pedig: képszerkesztés ON :)

... dora straw

17 megjegyzés:

  1. szuper kis képek:) ez az utolsó képen lévő szökőkút annyira csodás :) ez merre van szegeden mert még sose láttam ? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi anii :) Szegeden a Novotel hotelnél van :) tényleg nagyon szép :)

      Törlés
  2. orosházán nem jártál msotanában?:) mintha tégedláttalak volna strandkézin:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi de voltam, sajnos a második nap nem szerepeltünk valami jól :) de furi hogy láttál :)) (a viselkedésemért nem vállalok felelősséget :D, sajnos a sport néha elveszi az eszem :DDD)

      Törlés
    2. én is meglepődtem:DD megértem:D

      Törlés
    3. de legközelebb nyugodtan kiálts rám :)))

      Törlés
    4. ha egy őrült ordibál utánnad tudod ki lesz:DD

      Törlés
  3. nagyon jó képek!:) iszonyat hangulatosak:)

    VálaszTörlés
  4. az egyik ismerősöm is a tik standjánál fog dolgozni :)) remélem addigra meglesznek az új lakás kulcsai és mehetüünk szinre :) puszii. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igeeen? mi a keresztneve? tegnap volt ilyen kis összeröffenés, hogy tájékoztassanak minket, lehet ott volt ő is. :))) úú akkor szurkolok h meglegyenek a kulcsok!!! :)) puszi

      Törlés
  5. egyre szebbek a képeid :) SZINen találkozunk! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen!! :) remélem ez a tendencia marad :)) okés akkor SZINen!! :)) jajj de várom már :)

      Törlés
  6. Nagyon szép és ötletes képek! Tetszenek nagyon, Szeged amúgy is a kedvenc város!!! ;)
    http://kacatkupac.blogspot.hu/

    VálaszTörlés