üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2012. február 2., csütörtök

black vs beige

ma vettem egy fekete fejpántot és egy fekete sálat a h&m-be, összesen 1400 ft-ért. :) már korábban anya vett nekem egy bézs fejpántot és ugye turiztam a bézs sálam, amit már mutattam :)
felvettem mind a két kombót, hogy megmutassam nektek, sajnos a fekete kicsit egybeolvad a hajammal és a fekete pulcsimmal de élőben jól néz ki :)

gondoltam én is kipróbálom









 ma vettem a rossmannban :)

szerintetek melyik a jobb? :)
... dora straw

14 megjegyzés:

  1. Mindig brutál képeket hozol magadról :)
    Én fekete-párti vagyok, de a bézsben viszont nagyon aranyos vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm Bacu, most nem volt sok időm fotózgatni, de kíváncsi voltam h nektek melyik tetszene jobban :)

      Törlés
  2. hmmm nem is tudom :D A beige :D a hajad miatt :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igeen az nem olvad annyira bele :D na majd váltogatom őket :D

      Törlés
  3. hűű, szerintem a fekete, de a beige sál nagyon tetszik.:) egyébként melyik színű rúzst vetted, mert nagyon szép?*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii Zsófiii :) ööö 55ös a száma, ha ezzel segítettem :)

      Törlés
    2. igen segítettél, köszönööm.:)

      Törlés
    3. huhh akkor örülök, pussziii :)

      Törlés
  4. Őszintén szólva mindkettő pusztulatos, de ha már választani kell, akkor talán a fekete. A bézses-vigyorgós képeden úgy nézel ki,mint egy fogyatékos. :(

    VálaszTörlés
  5. én is megvettem ezt a rúzst. nagyon szeretem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugy szerintem is nagyon jóó :) meg az illata is finom :)

      Törlés
  6. nekem is ilyen feketém van:) úgyh én arra szavazok:) nagyon szeretem, meleg és tök praktikus:)) amúgymeg mind a kettő nagyon jól áll!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Anett ^^ igen tényleg nagyon jóó meleg és nem fúj át rajta a szél :) csodálkoztam is mert nem hittem, hogy ilyen jó viselet lesz, csak reméltem :D

      Törlés