üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. december 2., péntek

this week

Húú jó rég jelentkeztem, ennek több oka is van, természetesen a sok tanulás, beadandók, 5 könyv kikölcsönzése (ja és azt még el is kéne olvasni... :S :D az a nehezebb. :D ), vizsgák rendszerezése mikor mire mennyit tanulok, edzések, angol órák, család... Szóval nem is nagyon volt időm leülni gépezni, sőt még fényképezni is csak egyszer tudtam és az már nagy baj!!! :)
Csütörtökön du. elmentem Mesivel és Adrussal a karácsonyi vásárokba, ott kattintottam párat, de annyira annyira hideg volt és Mesinek mennie kellett órára, hogy kb. csak egy órát voltunk a fagyban. Szeretem a telet, viszont most minden nap meg akarok fagyni!!!Pedig felhúzok harisnyát meg kb. 8 pulcsit, trikót (és még nézzél is ki normálisan... :D) és semmi az eredmény mindig ugyanaz: SZÉTFAGYOM!!! :S Szóval ha van valami praktikátok a melegen való öltözésre nagyon várom! :D :D
Ma reggel 8-kor egyetemes angolom volt, amire kivételesen időben beértem és egész hamar eltelt az idő. Aztán a fogorvost is megjártam már, mert ugye mindig vissza kell menni csinálni rajta valamit...szóval most még egy óráig nem ehetek, pedig nagyon nagyon éhes vagyok, és mivel tegnap este főztem fincsi fokhagymás-tejszínes csirkét rizzsel alig várom, hogy ehessek belőle!!! :)

vettem egy rövidke kis angol könyvet, vannak szintek én most direkt a legkisebb szintűt választottam, hogy könnyen érthető legyen, és tényleg olyan mintha magyarul olvasnék ^^ nagyon ajánlom mindenkinek ezt a könyvsorozatot. :)

kedven kis McCafé-s bögrémből jól esik a kv a tanulás mellé :)

amikor már nagyon nem tudok mit kezdeni a hajammal, jön a fonááás :)

Szeged, Kárász utca <3

bloggerinák :)

jégpálya, amit még sajnos nem próbáltam ki :(


ki melyiket választja? :D


Szegeden már itt a Mikuuu :)

Imádom a dalszövegét!!! <3


ennyi lett volna így hirtelen erről a pár napról.. :)
... dora straw

9 megjegyzés:

  1. hááá, én a krampampulit választom, csudimesés íze van :)))

    VálaszTörlés
  2. ^^nyammer...ha a jövőhetet túlélem dóra, megiszunk valahol egy forraltbort? akár itthon vagy nálatok is csinálhatnánk :)) kitartás mindenhez, tudod h szalma dóra nagyon erős! ! !! !

    VálaszTörlés
  3. _______________________________________
    __0000______0000______0000_____00______
    00____00__00____00__00____00___00______
    00________00____00__00____00___00______
    00________00____00__00____00___00______
    00________00____00__00____00___00______
    00____00__00____00__00____00___00______
    __0000______0000______0000_____00000000

    VálaszTörlés
  4. Annyira jól tükrözik a képeid a karácsonyi vásáros hangulatot. Nekem ilyen hidegben egy csepp türelmem nem volt leállni fotózgatni...és így csúszok le róla minden évben...

    VálaszTörlés
  5. Panda először azt hittem h valami krampszpulcsi :D de rájöttem h nem arról beszélsz XD én még azt nem kóstoltam, de akkor kipróbálom, ha ennyire fini :)

    Adrus mindenféleképpen kell egy közös forraltborcizás!!!!!csak bírd ki a hetet!!!! ;)

    Szemese, köszönöm szépen, reméltem hogy sikerül átadom a feelingjét :) És a mi kedvünkért fagyoskodj egy kicsit és készíts nekünk sok képet!! :D :D

    VálaszTörlés
  6. Dóri, hol vetted azt a könyvet és körülbelul mennyi volt?:)
    Szép képek mint mindig!:)

    VálaszTörlés
  7. köszi Mesiii <3 :) óó a tikben jegyzettámmal volt 600valamennyi amúgy kb 825 Ft szal jó ára van :)

    VálaszTörlés
  8. Valami nekem is kéne, hogy okosodjak!:) Érezd magad nagyon jól Rómában <3

    VálaszTörlés
  9. köszi Mesikém!!! :)nagyon jó könyv!! mondjuk lehet, hogy neked már nem az 1-es szintű kell, de tuti találsz magadnak megfelelőt, azt hiszem 6 szint van :)

    VálaszTörlés