üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. szeptember 20., kedd

ősz

Ma szerencsére hamar végeztem, mivel elmaradt az utolsó órám. :) Zsuzsi nemsokára jön át hozzánk, mert segítek neki az egyik órára pár képet kattintani, csak ki kellene valami jó témát találni... ugyanis elég tág a dolog, annyi van megadva kb. h egy valami éles legyen a képen, a többi meg homályos...ez aztán az instrukció.. XD

Tegnap az angolom egész jól sikerült... na jó azért annyira nem, mivel csak a szavakat tanultam, azok mentek, de a mondatfordításokat nem néztem át...ilyen bárcsak, meg feltételes mód stb... na de hátha ütöm a szintet. 

Annyira vásárlási ingerem van, hogy elmondhatatlan... :D :D de tényleg. igaz, hogy nemrég voltam turizni, de olyan kevés dolgot találtam, hogy az nem elég...főleg most őszre, az esős időre be kellene szerezni egy csizmát, meg pár hosszú pulcsit, meleg harisnyát rövid nacikhoz és szoknyákhoz...stb

egy kis ősz :)

tegnapi vacsi, brassói...hmmm :)

kiolvasva! :)

ebben a rossz időben nézzetek sok sorozatot vagy olvassatok!! :)
pusszantáás
... dora straw

6 megjegyzés:

  1. Vagy francia körmözzünk magyar tzre tanulás helyett. :D

    VálaszTörlés
  2. jaaj nekem is kellene egy csomó ruha. ma voltam nézelődni turiban, de nem találtam semmi jót. :S nem tudom mi van... :D

    VálaszTörlés
  3. hihi itt nincs rossz idő:) én is kötelezőket olvasok, múlt héten Tartuffe volt, most Candide. Szerencsére ezek szerethetők és nem nehéz szövegű, 900 oldalas kötelezők, különben nem nagyon olvasnám el:/:D

    VálaszTörlés
  4. igen a körömfestés is jó időtöltés :D :D

    Sunnygirl; ugye milyen rossz, amikor a turiban nem talál az ember ruhát, pedig azt hiszed, hogy ott mindig van valami jó :(

    Catwalk; ohh de jó hogy nálatok nincs rossz idő, itt pfúúj nagyon :( én is csak azokat olvasom el, amik kötelezők. :D Akkor jó olvasást neked is. :)

    VálaszTörlés
  5. ne aggódjatok, már csak pár nap és nyit az árkád. :)

    VálaszTörlés
  6. jujjjjj ne is mondd!!!! nagyon nagyon vááárom, úgyis közel lakom hozzá, mindig ott leszek :D :D :D

    VálaszTörlés