üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. július 4., hétfő

Jelentkezem! :) 
Elég fáradt voltam a hétvégén, ezért inkább nem posztoltam semmit. Most már újult erővel kezdem a hetet. Holnap az egyik barátnőmet fogom fotózni, ma pedig Katával találkozok, igaz nem sokat, mert megyek állatorvoshoz Turmixszal, leveszik a kötését! :) Plusz kap chipet és útlevelet is.

A szombati szabadtérire sajnos nem tudom azt mondani, hogy fergeteges volt, ez elsősorban az időjárásnak volt köszönhető... másodsorban nekem egy kicsit össze volt dobva a darab (mondjuk így is több mint 3 órás volt - hajnali negyed egyig tartott) Ugye az ember tragédiáját néztük, nekem három szín tetszett a legjobban - róma, párizs és a falanszter. Hiába ittunk egy pezsgőt és egy jégert, ja meg itthon még egy sört is ittam, mégis a kihűlés szélén álltunk. Tavaly a Hair jobban tetszett, oké h teljesen más műfaj, de ez is lehetett volna szerintem egy kicsit jobb.









jajjj nagyon rákattantam a Csinos kis hazugságok c sorozatra!!!! :D pedig én nem vagyok ilyen leülök a géphez sorozatot nézni, de ez most mégis megtörtént. :D
... dora straw

6 megjegyzés:

  1. jajj, nagyon csinos voltál:) és örülök, hogy gyógyulgat a kutyus:)

    VálaszTörlés
  2. Jelezném, én is megfertőződtem a sorozattal...:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Rami, aranyos vagy :D :D na levették a lábáról a sínt, jól össze van szottyadva még vigyázni kell neki. :)

    jajj de jó Zsani, örülök, hogy tetszik!! :D :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon kis csinosak voltatok! :)

    VálaszTörlés