üdv a blogok és bloggerek világában, jó utazást

2011. május 28., szombat

show

Pénteken húgom fellépett a sulijában egy "esten", nagyon színvonalas műsor volt, 1-8-ig minden osztály fellépett. Az elején azt hittem nagyon unni fogom, de végül szerencsére nem így lett. :) Kattintottam párat, de nem voltak túl jók a fények, meg nem is bírtam olyan jól helyezkedni a sok lelkes szülő miatt... :D :D de mindegy a szülők már csak ilyenek. :D
Előtte fagyiztunk egyet nővéremnél, utána pedig kiültünk egy teraszos kávézóba. :)

ja, végre megcsináltam a tengerészes csíkos zakómat, amire 2 gombot kellett varrnom, ennek örömére fel is húztam tegnap. :)

Ma taliztunk a strandkézis csapattal és megbeszéltünk néhány részletet, hogy hova megyünk, milyen legyen az új mezünk stb... :)

u.i.: ma kaptam egy nagyon nagyon jó hírt, de mint tudjuk nem szeretem elszólni a dolgokat, ezért még nem újságolok semmit :P
finoom :D


 ne tévesszen meg senkit, hogy anya magasabb nálam :D :D
mind a ketten kb 176 cm-esek vagyunk csak rajta magassarkú van :D :D :P (és kihúzta magát :D )




na most megyek, elnézel lehet katához a boltba, mert elvileg ideges :S remélem nem komoly

... dora straw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése